Returul Produselor*
În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentării sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 14 de zile calendaristice de la data achiziției, condiția fiind ca articolul să nu fie utilizat, să dețină ambalajul original și toate accesoriile aferente.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail.
Dacă vă retrageți, vom rambursa toată valoarea pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul ca ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Produsele vor fi expediate la adresa comuicată de către noi, ulterior ca urmare a cererii dumneavoastră de retragere, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Costul direct al returnării produselor va fi suportat de către dumneavoastră. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. Utilizarea produsului in afara duce la diminuarea valorii produsului cu valori cuprinse intre 35 – 50%, prin urmare suma rambursata poate suferi scaderi cu pana la 50% din pretul de vanzare al echipamentului.
In vederea returnarii produsului acesta trebuie sa fie insotit de ambalajul in care a fost livrat, manualele de utilizare si toate componentele echipamentului. In situatia in care acestea nu vor fi returnate valoarea rambursarii va fi diminuata cu valori cuprinse intre 35 – 70%.
Pentru returnarea produselor comercializate de Horeca Express International S.R.L. ne puteți contacta prin email la adresa office@horecaexpress.ro. Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. Pentru orice solicitare a garanției pentru produsele comercializate de Horeca Express International S.R.L. vă rugăm să ne contactați prin email la adresa: office@horecaexpress.ro
Plata transportului pentru produsele aflate în garanție și trimise spre soluționare va fi suportată de către S.C. Horeca Express International S.R.L., iar firma de curierat va fi comunicată clientului înainte de expediere. Produsele vor fi trimise la adresa comunicată de către noi ca urmare a cererii dumneavoastră, iar soluționarea garanției se va face prin repararea sau înlocuirea produsului defect.
Nu se accepta produsele care prezintă defecte fizice precum:
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produse aduse pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).
- Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit)
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
*Politica de retur se aplica doar persoanelor fizice.