Căutăm administrator magazin online! Hai în echipa noastră!
Salut! 👋
Bun venit în lumea ospitalității și a bucătăriilor cu gust! Mereu suntem în căutarea de oameni alături de care să ne distrăm și să facem treabă bună. Este posibil ca deja să ne știi, să fi auzit măcar de noi sau chiar să nu ai habar cine suntem. Dacă vrei să afli mai multe despre Horeca Express și să știi în ce te bagi, consultă rubrica Despre noi. Așa vei putea vedea cât de cool este compania noastră și cât de bine te poți integra în echipa noastră. 😎
Industria echipamentelor HoReCa nu este una pentru cei slabi de înger, de aceea vrem ca înainte să te primim cu brațele deschise în compania noastră să îți spunem că avem nevoie de un om bun la toate când vine vorba de administrarea unui magazin online si care se pricepe la:
- procesarea comenzilor online, telefonice sau prin e-mail;
- pregătirea coletelor și a documentelor necesare pentru expediție;
- oferirea de suport de specialitate pentru toată gama de produse comercializată;
- furnizarea de informații către clienți referitoare la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport sau de plată etc.;
- recepționarea produselor in softul de gestiune a mărfii, precum și verificarea corectitudinii documentelor însoțitoare;
- interacționarea și păstrarea relațiilor profesionale cu reprezentanții companiilor care ne furnizează produsele;
- actualizarea stocurilor, prețurilor, descrierilor sau detaliilor tehnice;
- orice alte sarcini legate de vânzările online/sectorul e-commerce;
Ca să faci față cu brio suntem siguri că ar trebui să ai câteva calități care te-ar ajuta enorm, ca de exemplu:
- să deții cunoștințe avansate de limba română, astfel încât să poți conversa și scrie corect gramatical;
- să fii o persoană implicată 100% în fiecare activitate pe care o întreprinzi în compania noastră;
- să apreciezi punctualitatea, deoarece adesea clienții noștri sau chiar noi depindem de prezența ta la timp;
- să cunoști bine, chiar foarte bine limba engleză pentru a putea conversa cu partenerii noștri externi (nu ne supărăm dacă știi și alte limbi străine, din contra);
- să stăpânești softurile elementare pentru office; desigur, noi operăm și pe alte softuri de gestiune sau platforme de team project, e-commerce, vânzări pe care le vei învăța în cadrul companiei, însă am aprecia să știi să folosești Word, Google Drive sau Gmail fără probleme;
- să ai spirit antreprenorial câtuși de puțin, încât să poți înțelege nevoile clienților, să le oferi suport și să îi convingi de calitatea produselor și serviciilor noastre;
- să te descurci în situații de criză care inevitabil vor apărea și să le poți gestiona cu tact, răbdare și empatie;
Dacă alegi să te alături echipei noastre, pe lângă niște colegi faini vei avea parte de:
- un salariu bunicel care să recompenseze corect implicarea ta în echipa noastră;
- propriul tău birou, amenajat cosy, cu balcon în care poți reflecta la taskurile de peste zi 😂;
- laptop care „nu bate, nu troncăne” și telefon de serviciu, ca să nu te sune clienții acasă;
- acces (bineînțeles gratuit) la coffee cornerul nostru unde te poti bucura de cafea pentru zilele lungi;
- cadouri cu ocazii aniversare, festive si cu alte motive ce merita celebrate;
- discount consistent la produsele din portofoliul nostru care îți fac cu ochiul;
- colegi de birou foarte faini, cu personalitate, alături de care sigur te vei simți în elementul tău;
Ai rezistat până acum? Wow, super, ne plac oamenii motivați și consecvenți. Ce-ai zice să aplici completând formularul de aici pentru a te cunoaște mai bine și a vedea dacă ne potrivim: https://forms.gle/Uc7t74xujGNHCxTS8
Lasă un răspuns